پروژه سپهر

مشارکت کنندگان محترم پروژه مسکونی

تعهد مدیریت و خط مشی کیفی پروژه

از آنجایی که شرکت تعاونی مسکن کارکنان سازمان جهاد کشاورزی اصفهان استفاده از متریال مناسب و با کیفیت را در       پروژه ها سرلوحه کار خود قرار داده است، در این پروژه نیز استفاده از مصالح  با  کیفیت استاندارد و بکارگیری مجریان تاییدصلاحیت شده و خوشنام در دستور کار بوده و به امید خدا و با همت گروه تخصصی و مشاورین و طراحان خبره این شرکت، طرح نمای پروژه متناسب با ویژگی های منطقه و متریال های منتخب روز بازار  و در شان اعضای محترم تعاونی مسکن کارکنان سازمان جهاد کشاورزی تهیه و تصویب گردید.

موقعیت ترافیکی :

مجتمع مسکونی سپهر  دارای یک موقعیت مکان سنجی شده  در شرق اصفهان در نزدیکی رینگ سوم ترافیکی ، در مسیر جنوب به شمال رینگ واقع گردیده که دسترسی آن از خروجی اتوبان به سمت میدان خواجه عمید  میسر میباشد . کوچه امام زاده اسحاق از یک سمت به خیابان خواجه عمید و از سمت دیگر به خیابان پروین متصل میباشد و فواصل پیاده محل پروژه تا هر دو خیابان اصلی کمتر از 10 دقیقه میباشد. پروژه در منطقه 10 شهرداری اصفهان واقع گردیده است. شایان ذکر است یکی از مزیتتهای اصلی رینگ ترافیکی سوم دسترسی آسان به شمال و جنوب شهر میباشد .

فضای سبز و پارک ها :

فضای سبز صافی واقع در 100 متری شمال ساختمان ، اولین انتخاب آرام برای ورزش های صبحگاهی بوده ، لیکن پارک محلی دوهزار نیز در نزدیکی میدان هفت تر با فاصله ای نزدیک از محل پروژه نیز مکان مناسبی برای فراغتهای میان روز میباشد.

موقعیت و دسترسی خرید :

 محله بومی، آرام و  با خیابانبندی و شهرسازی بروز شده و آباد ، دارای مغازه های محلی مناسب برای خرید روزمره

معماری پروژه :

مساحت زیربنای این ساختمان 6750 و متراژ مفید واحدهای مسکونی 4591 مترمربع میباشد..  واحدهای مسکونی این مجتمع در 6 طبقه همکف تا هفتم در مجموع 39 واحد بوده ،  این مجتمع دارای 7 سقف می باشد که یک طبقه ی آن در تراز پایین تر از سطح زمین پارکینگ ها، انباری ها، تاسیسات موتورخانه و منبع آب قرار خواهد گرفت و طبقه همکف شامل: لابی  ، اتاق سرایداری، سالن اجتماعات ، پست برق و 5 واحد مسکونی خواهد بود ، تعداد واحدهای مسکونی در طبقات اول تا چهارم هر طبقه 7 واحد و در طبقه پنجم 6 واحد واقع شده است.

یک وید میانی و نورگیر واقع در میانه راهرو طبقات  به مسحت 36 مترمربع تعبیه گردیده که نورمناسب راهروهای طبقات را تامین میکند ، راهروها در هر طبقه به مساحت 76 مترمربع دسترسی به واحدها را با عرض مناسب تامین مینمایند. در هر طبقه 2 دستگاه پله و 2 آسانسور در بخش شرقی و غربی تعبیه گردیده که از پارکینگ تا طبقات بصورت همزمان سرویس دهی مناسب را انجام خواهند داد.

باتوجه به طراحی انجام شده تعداد 39 انباری به مساحت جمعی 155 مترمربع در پارکینگ برای کلیه واحدها در نظر گرفته شده است. طراحی بدنه پارکینگ و فضای انباری ها انجام شده و عملیات ساخت در جریان است.

تاسیسات :

طبق برنامه های پیش بینی شده، جهت سیستم سرمایش این مجتمع، کولر آبی در نظر گرفته شده و سیستم گرمایش پکیج و رادیاتور خواهد بود. همچنین برای این مجتمع دو دستگاه آسانسور در نظر گرفته شده که یکی از آسانسورها برانکاردبر خواهد بود. طبقه آیین نامه ها و ضوابط آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفاء حریق برای این مجتمع در نظر گرفته شده و پنجره های دوجداره با کیفیت مناسب نصب خواهد شد. همچنین در تراز بتن فونداسیون و در زیر سطح آن تاسیسات متنوع شامل سیستم دفع پساب پارکینگ و زهکش اجرا گردیده و سیستم ارت چاهک های آسانسور و ارت ساختمان نیز اجرا گردیده است .

همچنین پروژه دارای یک چاه آب در زیر رمپ میباشد که در زمان ساخت و در طول دوره بهره برداری برای آب شستشو قابل استفاده میباشد.

امکانات رفاهی  :

پیش بینی زیرساخت و تجهیزات دوربین مداربسته ، تعبیه فضای مناسب برای نصب آنتن ها، پیش بینی فضای مناسب روی بام جهت اجرای بام سبز در دوران بهره برداری از مزایای مدیریت فضا و تسهیلات رفاهی ساکنین این مجتمع خواهد بود.  این ساختمان در نزدیکی اماکن مذهبی و مسجد روح الله در میدان خیابان تالار است

وضعیت اجرا :

در حال حاضر عملیات دیوار چینی پروژه به اتمام رسیده است و عملیات گچ و خاک دیواره ها در حال اجراست ، از سمت بیرون عملیات آهن کشی برای  نماکاری حجمی با کیفبت اجرایی بی نظیر و منطبق با طرح مصوب در حال اجرا و از سمت داخل  عملیات شیب بندی بام به اتمام رسیده و لوله های آب باران اجرا گردیده . از آنجاییکه طرح های مهندسی این پروژه شامل سازه ، برق و مکانیک و طرح نما بصورت کامل تهیه گردیده و همچنین پیاده سازی بازشو های تاسیساتی و داکت ها و رایزرها نیز انجام پذیرفته ، انتظار میرود پیشرفت مطلوبی را تا پایان سال 1400 شاهد باشیم .

اخبار و اطلاعیه‌های پروژه سپهر
تصاویر هفته

در حال بارگذاری پخش کننده...
پروژه مسکونی سپهر
پروژه مسکونی سپهر

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • با عرض سلام
    لطفا هرچه زودتر انتخاب واحدها را انجام بدهید ما مستاجر هستیم .و تکمیل کامل ساختمان

    پاسخ
  • با عرض سلام
    لطفا هرچه زودتر انتخاب واحدها را انجام بدهید ما مستاجر هستیم .و تکمیل کامل ساختمان

    پاسخ
  • سلام
    لطفا تصویر پروژه سپهر و گزارش ها از سال قبل را به روز کنید .پیشرفت هنوز گزارش نشده

    پاسخ
  • سلام متاسفانه ۷ ماه از قرارتان در خصوص تکمیل و تحویل این پروژه گذشته و سکوتی جانکاه و عدم اعتماد ایجاد شده ، پیشرفت اصلا گزارش نمیشود . شما که تمام و کمال وجه آن را دریافت کردید و ما را در تنگنا گذاشتید . علت اتمام پروژه چیست؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست